Palveluehdot

TOIMITUSEHDOT

Tristacap Oy, 0932481-0, (jäljempänä verkkokauppa) myy palveluja yksityisille henkilöille sekä yrityksille Suomeen.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Palvelujen ilmoitetut hinnat ilmoitetaan arvonlisäverottomina ja hintoihin lisätään aina kulloinkin voimassa oleva soveltuva arvonlisävero. Mikäli ostat palveluja yksityishenkilönä, huomioithan että palvelun hintoihin lisätään aina arvonlisävero.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@tristacap.fi
Puhelin: 044 988 1044
Postiosoite: Sankarikuja 6, 01200 Vantaa

TILAAMINEN

Tilattavat palvelut valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään verkkokaupassa ja maksu suoritetaan tämän jälkeen verkkokaupassa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, palvelujen hinnat sekä yleiset ja palvelukohtaiset palveluehdot. Mikäli tilaus hetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut palvelut sekä hinta. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja sopimussehtoihin, palvelujen sopimusehtoihin ja rekisteriselosteeseen.

MAKSUEHDOT

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Yritys ei lähetä fyysisiä tuotteita / toimita palveluita tai sen osia.

PALAUTUKSET

Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus henkilöasiakkaille ei koske ladattavia aineistoja / virtuaalipalveluja, kuten verkkovalmennuksia ja koulutuksia, vaan kun asiakas on vastaanottanut tai aktivoinut palvelun katsotaan se silloin käytetyksi. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Yritysasiakkailla ei ole peruutusoikeutta.

Scroll to Top